Tellimine

  1. Lisage soovitud tooted ostukorvi.
  2. Tellimuse vormistamisega alustamiseks vajutage ostukorvis lingile „Vormista tellimus“.
  3. Pangalink
    Tellimuse kinnitamisel kuvatakse ekraanile tellimusarve. Pangalingiga tasumiseks vajutage pangalingi ikoonile ( Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay). Koopia arvest saadetakse ka teie e-posti aadressile juhuks kui soovite tellimuse eest tasuda hiljem.
  4. Tellimuse kinnitamisel saadetakse vormistamise käigus märgitud e-posti aadressile arve.
  5. Tasumata tellimused annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

Millega tuleb kauba tagastamisel arvestada:
• Teil peab olema alles kauba ostu kinnitav kauba saateleht, kauba tagastamisel tuleb see kindlasti esitada.

• 14-päevast lepingust taganemise õigust, vastutab tarbijast Klient tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest, kui ta on asja kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda asja olemuses, omadustes ja toimimises, peaks tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes (jaekaubanduse kaupluses)

• Pärast kauba vastu võtmist peab majandus- või kutsetegevuses tegutsev Klient veenduma, et kaup vastab nõuetele, sealhulgas kontrollima hinna õigsust ja allkirjastama vastavad dokumendid. Allkirja andmisega kinnitab Klient, et pakk on heas seisukorras ning kahjustamata. Juhul, kui Klient märkab kauba vastuvõtmisel, et pakk on kahjustada saanud (kortsus, märg või muud moodi rikutud), tuleb kahjustused fikseerida vajadusel võite loobuda saadetist vastu võttmast.
Tarbijale VÕS § 220 lg 1: ostja peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale mõistliku aja jooksul pärast seda, kui ta asja lepingutingimustele mittevastavusest teada sai või pidi teada saama.

Palume sellest teavitada poodi ekirja teel info@ventilaatorid24.ee või telefonil 55532711

Taganemisõigus ei kohaldu võlaõigusseaduse § 53 lõike 4 kohaselt järgmistele teenustele ja toodetele:
tootele, mis on tarbijale üle antud suletud pakendis ja mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui see on pärast kohaletoimetamist avatud;
tootele, mis oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
suletud ümbrises audio- ja videosalvestistele või arvutitarkvarale, kui tarbija on ümbrise avanud;
muudele VÕS § 53 lg-s 4 sätestatud toodetele ja teenustele, mida ei ole käesolevas punktis eraldi nimetatud.

• 14 päevane tagastamisõigus ei kehti juriidilistele isikutele
• 14 päevane tagastamisõigus ei kehti tellitav toode mis tarneaeg on rohkem kui 14 kalendripäeva

Kõik vaidlused, mis tekivad seoses üld- ja tellimistingimustes sätestatu täitmisega, proovivad pooled lahendada läbirääkimiste teel. Kui pooltel ei õnnestu saavutada kokkulepet, lahendatakse tekkinud vaidlused vastavalt Eesti Vabariigi seadustele. Vaidluste lahendamiseks on tarbijast kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks ka Tarbijavaidluste komisjoni poole, mille info on leitav SIIN või Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendav platvormi poole, mis on leitav SIIN.

 

Pangalink

Tellimuse kinnitamisel kuvatakse ekraanile tellimusarve. Pangalingiga tasumiseks vajutage pangalingi ikoonile ( Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay). Koopia arvest saadetakse ka teie e-posti aadressile juhuks kui soovite tellimuse eest tasuda hiljem.

Pangaülekanne

Tellimuse kinnitamisel kuvatakse ekraanile tellimusarve. Koopia arvest saabub koheselt ka teie e-posti aadressile, et saaksite selle soovi korral välja trükkida ning tasuda endale sobival ajal pangaülekandega internetipangas või pangakontoris. Pangaülekandega tasumisel märkige selgitusse kindlasti tellimusarve number.

Millega tuleb kauba tagastamisel arvestada:

  • Teil peab olema alles kauba ostu kinnitav kauba saateleht, kauba tagastamisel tuleb see kindlasti esitada.
  • 14-päevast lepingust taganemise õigust, vastutab tarbijast Klient tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest, kui ta on asja kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda asja olemuses, omadustes ja toimimises, peaks tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes (jaekaubanduse kaupluses)
  • Pärast kauba vastu võtmist peab majandus- või kutsetegevuses tegutsev Klient veenduma, et kaup vastab nõuetele, sealhulgas kontrollima hinna õigsust ja allkirjastama vastavad dokumendid. Allkirja andmisega kinnitab Klient, et pakk on heas seisukorras ning kahjustamata. Juhul, kui Klient märkab kauba vastuvõtmisel, et pakk on kahjustada saanud (kortsus, märg või muud moodi rikutud), tuleb kahjustused fikseerida vajadusel võite loobuda saadetist vastu võttmast.

 

Transport ja tarneaeg

Toimetame paki Teieni vastavalt suurusele ja Teie valitud variandile:

Tingimused kehtivad alates 20.06.2019

Transpordihind olenemata tellitud kauba kogusest

  1. 0€ Kauba väljastamine laost
  2. Transport 20€ kulleriga keskmise suurusega kaubad mis ei mahu pakiautomaati või on selleks liiga rasked
  3. Transport 55€ kulleriga kõik suured ja rasked tooted
  4. Ettevõtte transport 50€ toob kohale
  5. Pakiautomaat SmartPost 5€ (v.a kampaaniad)
  6. Pakiautomaat Omniva 5€ (v.a kampaaniad)

Ventilaatorid24.ee tellib kaupa tootjalt ja hulgimüüjalt ning kõiki tootegruppe lattu ei ladusta sellest on osadel kaupadel pikem tarneaeg 1 nädalast kuni 6 nädalani sõltuvalt tarnija asukohast, laoseisust ja tootmistsüklist.

 Tulen ise järgi 

Osadele kaupadele millel on transpordivalikus järeletulemise võimalus saab kätte kokkulepitud ajal aadressil Artelli 7, 10612 Tallinn.

Anname Teile teada, kui Teie kaup on meil laos olemas, pakitud ja väljastamiseks valmis.

Omniva pakiautomaati (Pakk max mõõduga L38xS64xK41sm ning kuni 30kg)

 

Vaata siit POST24 pakiautomaatide asukohti

Alati avatud Omniva on Baltikumis unikaalne välitingimustes kasutatav pakiautomaat. Omniva annab uue tähenduse mugavusele ja kiirusele, mis puudutab pakkide edastamist ning kättesaamist.

  • Kiireim pakiteenus – saadetised kohale järgmiseks tööpäevaks!
  • Avatud 24h
  • Suurim pakiautomaatide võrgustik Baltikumis
  • Hästi ligipääsetavad asukohad nii autoga kui jalgsi
  • Paki vastuvõtmine 15 sekundiga
  • Saadetiste teekond veebist jälgitav

Pakiautomaadi võimalused:

  1. Saadetise maksimum kaal on kuni 30 kg.
  2. 24/7 ligipääs – paki saad automaadist kätte iga kell, iga päev.
  3. Paki peab ära tooma 7 päeva jooksul
  4. 1-2 tööpäeva pärast seda, kui teid on vents.local töötaja informeerinud (kas siis telefoni või e-maili teel) tellimuse valmisolekust, saate Te SMS’i, kus on kirjas uksekood ning sellega seonduv informatsioon.NB! mitut toodet sisaldavatele tellimustele võib tulla ka mitu erinevat saadetist – vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.

 

DSV , DPD, HRX kulleriga

  • Selleks, et kuller saaks sinuga paki saabudes ühendust võtta, lisa tellimust vormistades kindlasti oma telefoninumber.
  • Tellimuse saad kätte enda poolt valitud aadressil dokumendi alusel.
  • Paki saad kätte peale postitamist järgmisel päeval.

Kui olete oma paki kätte saanud, vaadake palun alati üle selle seisukord ning kirjutage alla müügiarvele. Juhul, kui märkate paki kättesaamisel mingit defekti, pange see kindlasti müügiarvele kirja. Koostage kulleri, Ventilaatorid24 väljastuspunktis oleva töötaja või postkontori töötaja kohalolekul vabas vormis akt, mis kirjeldab tootel olevat viga või puudujääki. Kui te seda ei tee, ei vastuta meie järgneva eest:

  • defekti eest, mis on põhjustatud tootja poolt;
  • komplekti kuuluvate osade puudumise eest, mida on võimalik märgata peale vaadates

 

Ettevõtte transpordiga

Paigaldatavad tooted võidakse transportida kohale ettevõtte Ventilaatorid24 OÜ transpordiga.

 

Itella, SmartPOST pakiautomaati (Pakk max mõõduga L36xS60xK60sm ning kuni 25kg)

 

Vaata siit SmartPOST pakiautomaatide asukohti

  • Kui pakk jõuab pakiautomaati, saadetakse teile tellimuses märgitud mobiiltelefoni numbrile SMS uksekoodiga.
  • Uksekood tuleb sisestada pakiautomaati ja seejärel avaneb kapp, kus on Sulle saadetud pakk.
  • Pakile on võimalik järele minna 7 päeva jooksul alates selle jõudmisest pakiautomaati.

 

Tarnimise tähtajad vents.local e-poes

  • Tarneaeg – “Laos” tähendab, et kaup on laos ja jõuab kliendini 3-4 päeva jooksul kui ei ole kokku lepitud teisiti. Laokaubad tarnega pakiatomaati kätte kolme päevaga.
  • Tarneaeg – “2 nädal” tähendab, et kaup on Eestis ja jõuab kliendini 2 nädala jooksul kui ei ole kokku lepitud teisiti
  • Tarneaeg – “3-4 nädalat” kaup ei asu Eestis kuna tegemist on mitte lao kaubaga ning jõuab Eestisse ja kliendini kahe nädala jooksul kui pole kokku lepitud teisiti. Vahest võib juhtuda, et kaup ei jõua meist mitteolenevatel põhjustel kahe nädalaga kohale vaid läheb lubatud tähtajast mõni päev üle.
  • Tarneaeg – “5-8 nädalat”on toodetel, mis toodetakse vastavalt tellimusele, mille teostamise aeg broneeritakse vastavalt tööde järjekorrale kokkuleppel tavaliselt viie nädala jooksul, hooajal võib aeg pikeneda.

 

Kauba tagastamine
Edaspidi sätestatud tingimused, protseduurid ja mõisted, mis on seotud ostu-müügilepingust taganemisega, kohaldatakse ainult tarbijatele, kes järgivad Eesti Vabariigis kehtivaid tarbijakaitseseadusi.

Juhul kui Te pole ostetud kaubaga rahul, on Teil õigus lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul, lepingust taganemise põhjusi välja toomata*. Kauba tagastamise tähtaeg lõpeb 14 kalendripäeva möödudes alates päevast, kui Teie või Teie poolt näidatud isik, kes ei ole kullerfirma esindaja, sai(te) viimase osa tellimusest (juhul aga, kui ostsite korraga enam kui ühe eseme, ning see toimetati Teieni erineval ajal, möödub kaubast keeldumise tähtaeg 14 kalendripäeva möödumisel alates päevast, kui Teie või Teie poolt näidatud isik, kes ei ole kullerfirma esindaja, sai(te) viimase osa tellimusest).

Selleks et jõustuks Teie soov kaubast taganeda, peate esitama korrektselt täidetud ametliku kauba tagastamise blanketi või saatma üheselt mõistetava kirjaliku avalduse Ventilaatorid24 OÜ kontorisse aadressil Artelli 7, 10612 Tallinn, või e-posti teel: info@ventilaatorid24.ee Kontakttelefon: +372 555 327 11.

Ostu kinnitav kauba saateleht tuleb kindlasti saata meile koos kirjaga. Selleks, et kasutada oma õigust kaup tagastada, peate kinni pidama kauba tagastamise tähtaegadest ostu-müügilepingust taganemiseks.

 

Ventilaatorid24 OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Ventilaatorid24 OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio AS-ile.